התחברות
התחבר באמצעות פייסבוק
התחבר באמצעות גוגל פלוס
התחבר באמצעות דואר אלקטרוני
יש להזין דוא"ל וסיסמא
שם משתמש
סיסמא
התחבר
שכחת סיסמא ?
לחץ כאן לשחזור סיסמא
אינך משתמש רשום ?
לחץ כאן להרשמה
אין לך חשבון משתמש? הרשם עכשיו
הרשמה כמשתמש חדש
שם משתמש
מספר נייד
דוא"ל
סיסמא
אימות סיסמא
הרשם
077-20-400-55
לפרטים והזמנות התקשרו
האזור האישי שלי
התחברות הרשמה

תנאים כלליים

  

דמי ביטול

מוסכם שביטול חופשה יכנס לתוקפו עם קבלת הודעת ביטול במשרדי חברת "קלאב ג'ירף / פינגווין" בכתב בלבד וחתום ע"י הלקוח,

אם בדוא"ל או בפקס בלבד.

באחריות הלקוח לוודא שהודעת הביטול אכן התקבלה במשרדינו ולקבל על כך אישור בכתב.

ביטול ו/או שינוי שישלח ביום שבת/ראשון, יחשב כאילו נעשה ביום העבודה העוקב (לצורף קביעת דמי שינוי/ביטול).


ביטול ממועד ביצוע הזמנה ועד 151 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 50€ לנוסע/ת

ביטול 61-150 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 150€ לנוסע/ת

ביטול 31-60 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 50% מעלות החבילה לנוסע/ת

ביטול 16-30 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 70% מעלות החבילה לנוסע/ת

ביטול 15 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה ועד יום היציאה – 100% מעלות החבילה לנוסע/ת

 

חישוב ימים לביטול יהיו ימי עבודה בלבד ללא שבת וראשון.

 

במקרה של ביטול ע"י נוסע אחד או יותר מתוך מספר נוסעים מאושרים בהזמנה, יישאו המבטלים בעלות דמי הביטול כמצוין ובנוסף בעלות השינוי בהזמנה ליתר הנוסעים, זאת במידה והייתה השפעה על המחיר של יתר הנוסעים בשל ביטול (לדוגמה ביטול של נוסע אחר או יותר מתוך דירה).

 

דמי ביטול חריגים שנשלחו ללקוח ואושרו באי מייל, מבטלים את דמי הביטול הרשומים כאן.


ביטול הזמנות במסגרת החוק להגנת הצרכן (עסקת מכר מרחוק)

להלן תקציר של חוק הגנת הצרכן. לעיון בכל החוק וסעיפיו אנו ממליצים לפנות לאתרי האינטרנט הממשלתיים המציגים את החוק במלואו. 

בהתאם להוראות סעיף 14(ג)(ו) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן – "החוק"): "ימים שאינם ימי מנוחה" -ימי עבודה שהינם ימי חול, לא כולל שבת/חג ויום שישי/ערב חג עד השעה 10:00.

"עסקת מכר מרחוק" - התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות בין צרכן לעוסק, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה.

בהתאם להוראות סעיפים 14ג(ג) ו-(ד)(2) לחוק, יהיה הצרכן רשאי לבטל כל הזמנה בתחום התיירות והנופש בתוך 14 ימים מיום עריכת העסקה, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים, לפי המאוחר, אם מועד ביטול העסקה אינו בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. בתנאים אלו, דמי הביטול של הצרכן לא יעלו על 5% ממחיר השירות או העסקה, או 100 ₪, לכל מזמין בנפרד, לפי הנמוך מבניהם.

על פי סעיף 6 א'(12) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), האמור לא יחול על שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי המתבצעים במלואם מחוץ לישראל, לרבות טיסות המשך לטיסות שיצאו מישראל הניתנות באמצעות חברת תעופה אחרת וחבילות נופש מחוץ לישראל.

לצורך הפרדת השירותים הניתנים מהארץ (טיסה) מדמי הביטול, במקרה של ביטול עסקה במסגרת החוק להגנת הצרכן, יחושבו הטיסות לפי הפירוט הבא:

יעדי אירופה – €350 , יעדי מזרח אירופה – €220, כל יתר היעדים 15% מעלות החבילה.

בעסקאות בהן יש מספר נוסעים, דמי הביטול ייחשבו לכל נוסע כעסקה נפרדת.

בהתאם לחוק, על כל בקשת ביטול להישלח באי מייל, פקס או מכתב רשום, הביטול יכנס לתוקפו ביום קבלת בקשת הביטול וזאת בתנאי שנמסר ללקוח אישור קבלת הבקשה מקלאב ג'ירף.


דמי טיפול

דמי טיפול המחויבים בחלק מהמוצרים אותם מציעה החברה, מייצגים את עלות הטיפול בהזמנה ואינם חלק ממחיר כרטיס הטיסה או החבילה אשר נרכשה דרך החברה. כל החזר כספי ללקוח יחויב בדמי טיפול בסך 15€ ויבוצע אחת ל- 20 בכל חודש.


דמי שינוי

שינוי תאריך ו/או מקום לינה

דמי שינוי בסך 75€ לאדם יחולו על לקוח שהזמנתו אושרה וברצונו לשנות תאריך ו/או מקום לינה, וזאת במידה ובקשת השינוי הוגשה עד 90 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה, זאת בנוסף להפרש הקיים (במידה וקיים) בין החבילות, ובתנאי שיש מקום בתאריך/מקום לינה הנבחר ובתנאי שהמלון שבו הוזמנו החדרים מאפשר שינוי שכזה, ובתנאי שהשינוי הוא לכל הנוסעים באותו חדר או דירה.

פחות מ-90 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה - לא ניתן לבצע שינוי תאריך/מקום לינה כלל! (שינוי שכזה יחשב כביטול ההזמנה לפי תנאי הביטול הנ"ל והזמנה חדשה למועד/מלון אחר).


שינוי שם

דמי שינוי בסך 75€ לאדם יחולו על לקוח שהזמנתו אושרה, וזאת במידה ובקשת השינוי הוגשה עד 25 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה.

שינוי שיתבצע פחות מ-25 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – יחוייב בדמי שינוי בסך 150€ לאדם.

** שינוי שם מותנה בכך שהנוסע/ת המחליף/ה "נכנס/ת לנעליו/ה" של הנוסע/ת המבטל/ת על כל מרכיבי החבילה.



ניקיון דירות – חשוב מאוד!!!

את הדירה יש להשאיר נקייה מכלים מלוכלכים בכיור ו/או בכל חלקי הדירה, את הכלים הנקיים יש להחזיר למקומם בארון ולא להשאירם בעמדת הייבוש, יש לפנות את שקיות האשפה וכל שאריות מזון (גם אריזות סגורות/יבשות) או כל שאריות מצרכים ברחבי הדירה!

את המצעים והמגבות יש לרכז בסלון הדירה לפני העזיבה, אלא אם נתבקשתם אחרת.

 

תמונה שתישלח ע"י בעלי הדירה, הסותרת את ההוראות הרשומות כאן, תאלץ חיוב ללא התראה בסך 500€ (או אם צוין סכום אחר בטופס בעת קבלת הדירה) שתחולק שווה בין כל אורחי הדירה. זהו סעיף המהווה תנאי להזמנה! במקרה שבו לא ניתן לגבות תשלום מאחד האורחים מכל סיבה שהיא, העלות תחולק שווה בין יתר האורחים.


השכרת אופניים

באתר האינטרנט מוצגים חנויות אופניים המעניקות הנחות בהשכרת האופניים ללקוחות קלאב ג'ירף. אין בכך המלצה או הכרח לשכור אופניים דרך חנויות אלו, וכל התקשרות בנושא, היא בן הלקוח ישירות אל מול חנות האופניים. 

 

כללי

איחור בהגעה או עזיבה מוקדמת של החופשה, לרבות במקרה פציעה, אינם מזכים בהחזר כספי כלשהו.

 

אובדן ימי רכיבה בשל איחור בטיסות, פגעי מזג אוויר וכדומה לא יזכו בהחזר כספי כלשהו.

בנוסף לאמור לעיל, בכל מקרה של ביטול, יהיה הנוסע כפוף לתנאי הביטול של חברת התעופה.

 

במקרה שלא ניתן לארח את הלקוח מכל סיבה שהיא במקום האירוח שאושר, יוצע ללקוח מקום אירוח חלופי ברמה זהה למקום האירוח המקורי בהזמנתו.

 

באחריות הלקוח לוודא שדרכונו בתוקף לשישה חודשים לפחות ממועד היציאה לחופשה, כמו כן על הלקוח לוודא שיש ברשותו כל אשרה ו/או מסמכים הדרושים ליציאתו מהארץ וכניסתו לארץ היעד.

 

במידה ונתקלתם בבעיה בזמן שהותכם בחופשה, עליכם ליידע מידית את אחד מעובדי החברה טלפונית או באי מייל ולוודא הגעת האי מייל ליעדו. דיווח על בעיה/תקלה לאחר סיום החופשה לא תמיד יאפשר טיפול.

 

לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שליחת השוברים ללקוח.

 

קבלה / פינוי של מקום הלינה, ברוב מקומות הלינה קבלת החדר/דירה/בקתה תהיה החל משעה 15:00, הפינוי יהיה לא יאוחר מהשעה 10:00.

 

מיטות יחיד או מיטות זוגיות, כל פניה בנושא זו תועבר כבקשה למקום האירוח, לא ניתן להבטיח זאת מראש.

 

העברות אינן העברות פרטיות ותיתכן המתנה בשדה תעופה לאיסוף לקוחות נוספים, ההגעה למקום לינת הלקוח תלווה בעצירה אחת או יותר במקומות הלינה של הלקוחות האחרים בהעברה.

 

במקרה של פציעה, יש להגיע לטיסה עם "אישור טיסה" מהרופא המטפל בחו"ל. ללא טופס זה חברת התעופה רשאית לא להעלות את הנוסע/ת לטיסה.

 

שער מטבע על פיו תחושב העלות הוא לפי שער העברות המחאות מכירה ביום גביית התשלום.

 

אחריות  

המארגנים אינם נושאים בכל אחריות לפגיעה בגוף, בנפש או ברכוש המשתתפים בחופשה.

ידוע שרכיבה על אופניים כרוכה במאמץ פיזי גדול. באחריות המשתתפים, ורק באחריותם, לוודא שאין להם שום מגבלה רפואית או אחרת לעמוד במאמצים אלה.

על המשתתפים לדעת שרכיבה על אופניים כרוכה בסיכון עד כדי סיכון חיים.

 

חלה חובה להצטייד בביטוח המתאים לספורט אתגרי הכולל חילוץ אווירי, הטסה רפואית, אשפוז, ניתוחים וטיפול שוטףמומלץ לוודא שהביטוח כולל גם מטען ואפשרות ביטול נסיעה מכל סיבה. יש לברר זאת מול חברת הביטוח בה אתם מזמינים את הביטוח.

 

במקרה של גניבה או נזק לאופניים שכורים יידרשו השוכרים לשלם במקום את מלוא עלות האופניים.

 

החברה אינה נושאת בכל אחריות לשינויים הנובעים מהחלטות רשויות מקומיות ושאר גופי השלטון המקומיים.

 

תנאי והסדרי תשלום

חיוב הלקוח יבוצע עם אישור ההזמנה לפי שער העברות המחאות גבוה עפ"י חוק.

תנאי התשלום יהיו לפי בחירת הלקוח בעת ביצוע ההזמנה מתוך האופציות הקיימות.

סיכום הזמנה וקבלה יישלחו בדואר אלקטרוני עם אישור ההזמנה.

 

 

שתהיה לכם חופשה בטוחה ומרגשת

מכולנו בצוות קלאב ג'ירף

 

החופשה שלכם מתחילה כאן! השאירו פרטים ונחזור אליכם