התחברות
התחבר באמצעות פייסבוק
התחבר באמצעות גוגל פלוס
התחבר באמצעות דואר אלקטרוני
יש להזין דוא"ל וסיסמא
שם משתמש
סיסמא
התחבר
שכחת סיסמא ?
לחץ כאן לשחזור סיסמא
אינך משתמש רשום ?
לחץ כאן להרשמה
אין לך חשבון משתמש? הרשם עכשיו
הרשמה כמשתמש חדש
שם משתמש
מספר נייד
דוא"ל
סיסמא
אימות סיסמא
הרשם
077-20-400-55
לפרטים והזמנות התקשרו
האזור האישי שלי
התחברות הרשמה

שאלות ותשובות



תודה שבחרתם קלאב ג'ירף!


ריכזנו בדף אחד את מרבית השאלות המופנות אלינו, אנו תקווה שתמצאו כאן את כל המידע הנחוץ לכם לחופשה. אנחנו בכל מקרה נשמח כמו תמיד לענות על כל שאלה.

 

ביצענו הזמנה והיא אושרה, מה עכשיו?

עם אישור ההזמנה, כרטיס האשראי שלכם יחויב במספר התשלומים שציינתם בעת ביצוע ההזמנה, סיכום הזמנה וקבלה יישלח לכל אחד מהנוסעים בהזמנה לאי מייל, מיד עם ביצוע ההזמנה יועבר אליכם לאי מייל מידע על אפשרות שדרוג המושבים בטיסה, החל ממושבי עסקים, שורה ראשונה, מעברי חירום כמו גם האפשרות לרישום מראש לטיסה ושמירת מושבים בחלק הקדמי של המטוס. כמו כן יועבר אליכם קישור למימוש ההנחה המגיעה לכם בהזמנת ביטוח רפואי של חברת "הראל" (נכנס לתוקף 100 ימים לפני מועד החופשה!) ומידע שימושי לקראת הנסיעה.

להזכירכם ... את המסמכים הנדרשים לנסיעה אתם תקבלו לאי מייל עד שבוע לפני מועד היציאה!

 

טיסות 

בטיסת "קלאב ג'ירף" לז'נבה אין כרטיסי טיסה! סיכום ההזמנה שברשותכם מהווה אסמכתא לרישומכם בטיסה. ההמראה מטרמינל 3 בנתב"ג.

הטיסה מופעלת עבור "קלאב ג'ירף" ו"פינגווין" ע"י חברת "סאן דור" במטוס אל על מדגם 737-900, קוד הטיסה של חברת "ארקיע".

שעות טיסה הלוך: 09:10 / 12:30 | טיסה חזור: 13:40 / 18:45 (יש לוודא באתר שדות התעופה יום לפני ההמראה שאין שינוי בשעות הטיסה)

משקל מותר בטיסה (כלול במחיר): מזוודה עד 23 ק"ג + תיק עליה למטוס עד 8 ק"ג

מוגש בטיסה (כלול במחיר): סנדוויץ' ושתייה קלה. ניתן להזמין עד שלושה שבועות מראש סנדוויץ' צמחוני או נטול גלוטן. הטסת אופניים (אינה כלולה במחיר)בעלות של 80 יורו לשני הכיוונים ובהזמנה מראש.


האם ניתן לצבור נקודות "אל על" בטיסת קלאב ג'ירף?

לא ניתן, בשל העובדה שהטיסה מופעלת בשבת.

 

האם ניתן לבצע צ'ק אין מוקדם לטיסה?

לא ניתן, בשל העובדה שמדובר בטיסת שכר. אך ניתן להזמין דרכנו הושבה מראש בחלקו הקדמי של המטוס בעלות של 15€ להלוך ושוב. לביצוע הושבה מראש, יש לשלוח אי מייל בלבד לסוכנ/ת המטפל/ת בהזמנתכם.


איך ומתי נקבל את כל המסמכים הנדרשים לי לנסיעה?

המסמכים יישלחו אליכם לאי מייל שציינתם בעת ההזמנה, עד שבוע לפני מועד החופשה.


איזה מסמכים אנו אמורים לקבל עד שבוע לפני מועד הנסיעה?

סיכום הזמנה (דף אחד בלבד ובו מרוכזים כל השירותים שהזמנתם), מידע שימושי.


למה כדאי לנו להזמין ביטוח רפואי מיד עם ביצוע ההזמנה?

כי אתם משלמים על זה ומגיע לכם!

ביטוח הרפואי של חברת הראל (אותו אנו מציעים לכם עם הנחה בלעדית) נכנס לתוקף 100 ימים לפני מועד היציאה לחופשה! המשמעות כיסוי ביטוחי (לדמי הביטול שלכם) בלא מעט מקרים טרגיים חס וחלילה ומקרים רפואיים שלכם ואף של בן משפחה בדרגה ראשונה. לצערנו הגדול אנו פוגשים במאות לקוחות מידי עונה המבקשים את עזרתנו מול הספקים השונים בצמצום עלויות הביטול, רק בגלל שלא טרחו להזמין את הביטוח הרפואי שלהם עם ביצוע ההזמנה לחופשה.

 

מה גובה דמי הביטול להזמנה שלנו?

דמי הביטול מפורטים באתר של קלאב ג'ירף, תחת לשונית "חשוב לדעת - תנאים כלליים". דמי הביטול מצוינים שם בפשטות, כולל מידע על חוק הגנת הצרכן. 

 

האם יש נציגים ישראלים במורזין/לה ז'ה?

נציגים ישראלים של קלאב ג'ירף מקבלים אתכם בשדה התעופה ונמצאים במהלך השבוע במורזין ולה ז'ה וזמינים לכל דבר ועניין לכל האורחים באתר הרכיבה. תוכלו להזמין אותם לקפה של ערב אצלכם בדירה להתייעצות על מסלולי רכיבה ליום המחרת ובכלל. 

במקרה שנתקלנו בבעיה כל שהיא במהלך חופשתנו, למי עלינו לפנות?

נציגנו בחו"ל הם הכתובת היחידה והבלעדית לטיפול בכל בעיה במהלך שהייתכם בחו"ל, פניה למשרדי החברה בארץ במקרים אלו, לא תפתור את הבעיה. נציגי "קלאב ג'ירף" זמינים תמיד בטלפון ובווטסאפ וישמחו לעזור לכם בכל רגע נתון.


מה עלינו לעשות במקרה של פציעה חס וחלילה באתר הרכיבה?

עליכם להתקשר 112 (צוות עזרה ראשונה של האתר) או להיעזר ברוכבים שנעצרו לידכם בקריאה לעזרה. במידה ונפגעתם ע"י רוכב חשוב שתבקשו ממנו פרטים אישיים, זאת לפני שהוא נעלם כלא היה. הצעד הבא שלכם יהיה לשלוח וואטסאפ עדכון לאחד מנציגי "קלאב ג'ירף" שייתכן שיוכל לתת לכם טיפים חשובים מאוד!

מכאן והלאה עליכם לפעול אך ורק בתיאום מול חברת הביטוח בה הזמנתם את הביטוח הרפואי שלכם. במידה וסכום הטיפול הוא לא גבוה (עד כ- 500€ בערך, משתנה מחברה לחברה), תתבקשו לשלם על הטיפול, לשמור את הקבלות ולקבל החזר בארץ (למעט דמי השתתפות עצמית כ- 50€), במידה וסכום הטיפול הוא גבוה יותר, חברת הביטוח תעביר ישירות למרכז הרפואי בו אתם נמצאים התחייבות לתשלום הטיפול ומרגע זה אתם לא מעורבים בכל הנושא הכספי. חשוב לזכור שלפני השחרור, עליכם לקבל מהרופא המטפל מסמך "אישור טיסה", מסמך בו הרופא מאשר שאתם כשירים לטוס חזרה ארצה, סיכום אשפוז וחוות דעת מקצועית, סיכום זה תתבקשו להציג בקופת חברת המעליות, במידה ותרצו לקבל החזר כספי בתמורה להחזרת הבייק פס. (חשוב לנו לציין שלא תמיד זה עובד לצערנו)

סיכום האשפוז יעזור לכם לתבוע את חברת הביטוח על הימים שלא מימשתם (לא ניתן לקבל החזר על ימים לא מנוצלים מחנויות ההשכרה)

 

איך אנחנו יודעים באיזו שעה אוספים אותנו מהדירה ביום הטיסה חזרה ארצה?

עד ערב לפני מועד הטיסה חזרה ארצה תקבלו את שעת האיסוף לשדה התעופה בהודעת ווטסאפ מהנציגים.

 

מתי מקבלים את ה-SIM DATA, מה נפח הגלישה והאם הוא מתאים לכל מכשיר טלפון?

את הסים דאטה, כולל מידע שימושי תקבלו ע"י נציגי "קלאב ג'ירף" במהלך הנסיעה למורזין/לה ז'ה או עם ההגעה שלכם למלון/בקתה. נפח הגלישה  MG500. הסים מגיע עם מתאמים נדרשים לכל סוגי המכשירים. עליכם לקחת בחשבון שאחוז קטן מאוד ממכשירי הטלפון חסום לסים זר.


האם יהיה אפשרי להוסיף או לבטל שירותים (השכרת אופניים, הדרכה, בייק פס) אחרי ביצוע הזמנה?

הוספת שירותים מותנית באישור נותן השירות המבוקש בחו"ל. ביטול של כל מרכיב בחבילה, כמו השכרת אופניים, העברות, בייק פס או כל חלק מהחבילה יחויב בדמי ביטול בנפרד: עד 60 ימים ממועד החופשה 25%, 30-60 ימים לפני מועד החופשה 50% מעלות השירות המוזמן ופחות מ- 30 ימים לפני מועד החופשה 100% דמי ביטול. שינוי סוג אופניים (במקרה של השכרה) לאחר אישור הזמנה יחשב כביטול לכל דבר!

 

האם השכרת הציוד כוללת מיגון וקסדה?

השכרת מיגון וקסדה נכללת בהשכרת האופניים.

 
מתי אנו שוכרים את האופניים שהזמנו דרככם מראש?

הליך השכרת האופניים מתבצע ביום הרכיבה הראשון, החל מהשעה 8:30.

 

היכן נוכל למצוא את מספרי הטלפון של נציגי "קלאב ג'ירף"?

עם קבלת המסמכים לנסיעה שיישלחו אליכם עד שבוע לפני מועד החופשה, תקבלו גם דף מידע בצירוף כל מספרי הטלפונים של הנציגים. אנו ממליצים לכם לשמור את הניידים של אחד מהנציגים לפחות, אצלכם בנייד עם קבלת המסמכים לנסיעה, כי מכאן והלאה הם הכתובת שלכם לכך דבר ועניין. 


איך אנחנו יכולים לברר עלות וזמינות של מושבים משודרגים בטיסה?

עליכם לשלוח אי מייל לכתובת info@club-giraffe.co.il או לאי מייל האחרון שקיבלתם מאתנו, לציין יעד טיסה ובאילו מושבים אתם מתעניינים. כפי שציינו בכל הפרסומים, המחירים אינם קבועים ומשתנים בהתאם למועד ההזמנה וזמינות המושבים. ניתן לשדרג למושבי עסקים, מעבר חירום ושורה ראשונה, כמו גם הושבה מראש יחד בחלקו הקדמי של המטוס.

 

שמירה על הדירה ועל הציוד שבה

הדירה נמסרת לכם נקיה ומסודרת וריקה לחלוטין ממוצרי אוכל או טואלט. יש להחזירה במצב בו קיבלתם אותה. הדירה שהנכם מתארחים בה שייכת לאנשים פרטיים שמשקיעים משאבים רבים בתחזוקה. כבר ביום ההגעה תתבקשו למסור לנציגים מסמך קבלת דירה חתום.

 

מה הדרך הנכונה והנוחה ביותר לקבל תשובה לנושאים שלא מופיעים כאן?

עליכם לשלוח אי מייל לכתובת info@club-giraffe.co.il או לאי מייל האחרון שקיבלתם מאתנו, או פשוט להתקשר אלינו 077-2040055.

 

שתהיה לכם חופשה בטוחה ומהנה

מכולנו בצוות "קלאב ג'ירף"