077-20-400-66
לפרטים והזמנות התקשרו
האזור האישי שלי
התחברות הרשמה

תנאים כלליים

 

 

 

 

 

תנאים כלליים להזמנת חופשה בקלאב ג'ירף

 

 

דמי ביטול ושינוי

 

  • דמי ביטול יכנסו לתוקף עם קבלת הודעת ביטול בכתב ע"י הלקוח או למייל החברה info@club-giraffe.co.il או למספר הפקס 04-8557723 באחריות הלקוח לוודא שהודעת הביטול אכן הגיעה למשרדי החברה ולקבל על כך אישור בכתב.
  • לטובת חישוב דמי הביטול, ימי עבודה יחושבו ללא שבת וראשון.
  • תנאי דמי הביטול המופיעים כאן, בתוקף לשירותי הקרקע בלבד (העברות, לינה, השכרת אופניים, כרטיס לרכבלים וכל שירות אחר שהוזמן עבור הלקוח למעט טיסה)
  • במידה והלקוח הזמין גם טיסה, דמי הביטול לכרטיס הטיסה יהיו בנפרד ובכפוף למדיניות הביטולים של חברת התעופה בה הוזמנו הכרטיסים.
  • ביטול מרגע ההזמנה ועד 60 ימי עבודה לפני מועד היציאה – 25% לנוסע.
  • ביטול 30 ימי עבודה עד 59 ימי עבודה לפני מועד היציאה – 40% לנוסע.
  • ביטול 14 ימי עבודה עד 29 ימי עבודה לפני מועד היציאה – 70% לנוסע.
  • ביטול 13 ימי עבודה ופחות לפני מועד היציאה – 100% לנוסע.
  • שינוי מועד החופשה ו/או מקום הלינה ייחשב כביטול וביצוע הזמנה חדשה עפ"י מחיר החופשה במועד השינוי.
  • שינוי סוג אופניים (במקרה של השכרה) לאחר ביצוע הזמנה ייחשב כביטול לכל דבר ולאחר מכן  ביצוע הזמנה חדשה של סוג האופניים הרצוי.
  • שינוי מועד ו/או ביטול הדרכה שהוזמנה, ייחשב כביטול לכל דבר.
  • מכל זיכוי מוסכם ללקוח, יופחתו 15€ דמי טיפול.

 

כללי

 

  • איחור בהגעה או עזיבה מוקדמת של החופשה, לרבות במקרה פציעה, אינם מזכים בהחזר כספי כלשהו.
  • אובדן ימי רכיבה בשל איחור בטיסות, פגעי מזג אוויר וכדומה לא יזכו בהחזר כספי כלשהו.
  • בנוסף לאמור לעיל, בכל מקרה של ביטול, יהיה הנוסע כפוף לתנאי הביטול של חברת התעופה.
  • במקרה שלא ניתן לארח את הלקוח מכל סיבה שהיא במקום האירוח שאושר, יוצע ללקוח מקום אירוח חלופי ברמה זהה למקום האירוח המקורי בהזמנתו.
  • באחריות הלקוח לוודא שדרכונו בתוקף לשישה חודשים לפחות ממועד היציאה לחופשה, כמו כן על הלקוח לוודא שיש ברשותו כל אשרה ו/או מסמכים הדרושים ליציאתו מהארץ וכניסתו לארץ היעד.
  • במידה ונתקלתם בבעיה בזמן שהותכם בחופשה, לה יש קשר ישיר להזמנתכם, עליכם ליידע מידית את נציגי החברה ביעד ו/או את נציגי החברה בארץ טלפונית או באי מייל ולוודא הגעת האי מייל ליעדו. דיווח על בעיה/תקלה לאחר סיום החופשה לא תמיד יאפשר טיפול הוגן.
  • לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שליחת השוברים ללקוח.
  • קבלה / פינוי של מקום הלינה, ברוב מקומות הלינה קבלת החדר/דירה/בקתה תהיה החל משעה 15:00, הפינוי יהיה לא יאוחר מהשעה 10:00.
  • מיטות יחיד או מיטות זוגיות, כל פניה בנושא זו תועבר כבקשה למקום האירוח, לא ניתן להבטיח זאת מראש.
  • סים דאטה המוצע ללקוחות הנו הטבה המוענקת ללקוחות מגיל 18 ומעלה, חלוקת הסים עד גמר המלאי. נפח כל סים הנו 500 MB ויש להשתמש בשירותי האינטרנט בחוכמה. (להימנע מלהוריד לנייד תכנים "כבדים"). מכיוון שמדובר בהטבה שלה מגבלות טכנולוגיות, לא ניתן להבטיח שהסים יפעל במכשיר הנייד הספציפי של הלקוח.
  • העברות אינם העברות פרטיות ותיתכן המתנה בשדה תעופה לאיסוף לקוחות נוספים, ההגעה למקום לינת הלקוח תלווה בעצירה אחת או יותר במקומות הלינה של הלקוחות האחרים בהעברה.

 

אחריות

 

  • המארגנים אינם נושאים בכל אחריות לפגיעה בגוף, בנפש או ברכוש המשתתפים בחופשה.
  • להווה ידוע שרכיבה על אופניים כרוכה במאמץ פיזי גדול. באחריות המשתתפים, ורק באחריותם, לוודא שאין להם שום מגבלה רפואית או אחרת לעמוד במאמצים אלה.
  • על המשתתפים לדעת שרכיבה על אופניים כרוכה בסיכון עד כדי סיכון חיים.
  • במקרה חירום יחולו כל ההוצאות על המשתתפים.
  • הגם שחברות הביטוח אינן מגדירות רכיבה על אופני הרים כספורט אתגרי, חובה להצטייד בביטוח המתאים לספורט אתגרי הכולל חילוץ אווירי, הטסה רפואית, אשפוז, ניתוחים וטיפול שוטף.
  • מומלץ להצטייד בביטוח מטען.
  • במקרה של גניבת אופניים שכורים יידרשו השוכרים לשלם במקום את מלוא עלות האופניים.
  • החברה אינה נושאת בכל אחריות לשינויים הנובעים מהחלטות רשויות מקומיות ושאר גופי השלטון המקומיים.

 

תנאי והסדרי תשלום

 

  • חיוב הלקוח יבוצע עם אישור ההזמנה לפי שער המחאות גבוה של בנק הפועלים עפ"י חוק.
  • תנאי התשלום יהיו לפי בחירת הלקוח בעת ביצוע ההזמנה.
  • סיכום הזמנה וקבלה יישלח בדואר אלקטרוני עם אישור ההזמנה.
  • תנאי תשלום אחרים: לקוחות שסיכמו עם החברה על תנאי תשלום שונים משתי האפשרויות שהוצגו, נדרשים לדאוג לתשלום ביוזמתם. במקרה של אי תשלום תיגבה יתרת התשלום לחופשה מכרטיס האשראי שבועיים לפני היציאה, ותישלח הודעה בדואר אלקטרוני רק לאחר גביית התשלום.

 

 

תוקף כרטיס אשראי:

 

  • במקרה של מתן כרטיס אשראי שתוקפו פג לפני היציאה לחופשה, נדרש הלקוח להעביר ביוזמתו פרטים של כרטיס בתוקף. במקרה שלא יועבר כרטיס בתוקף, תיגבה יתרת התשלום לפני פקיעת תוקף הכרטיס.
  • על מנת לצאת לחופשה, חייב הלקוח להעביר לידינו פרטי כרטיס אשראי בתוקף. ללא כרטיס אשראי בתוקף לא יוכל הלקוח לצאת לחופשה, גם אם שילם עבורה את מלוא התשלום.

 

טיסות

 

  • תשלומים עבור טיסות יבוצעו ישירות לחברת הנסיעות ו/או התעופה ועל פי התנאים שזו תכתיב (בטיפול שלנו, אינכם נדרשים לשום פעולה נוספת). במסגרת פעולה זו יועברו פרטי האשראי שלכם לחברת הנסיעות/תעופה.
  • שער מטבע על פיו תחושב העלות הוא לפי שער העברות המחאות מכירה ביום גביית התשלום.